sobota, 5 października 2019

Powiedz mi dlaczego nie mogę gryźć koleżanek?


"Powiedz mi dlaczego...Nie mogę gryźć koleżanek" Sara Agostini, Marta Tonin

                                                 Jeśli ktoś zabiera mi misia, 

                                                         i jest mi smutno, jestem zły
                                                 to dlaczego nie mogę go ugryźć?


                                  W prosty, obrazowy (dosłownie) sposób, autorki świetnie tłmaczą dzieciom...
                                                       do czego służą usta,
                                                               do uśmiechu, całowania, jedzenia.

Nie do gryzienia. Jeżeli Ty ugryziesz, ta osoba ugryzie kolejną.
Wstęp do rozmowy o przemocy fizycznej

Brak komentarzy: